Friday, December 2, 2011

If u lay down with dogs u get fleas straight up For the ppl that need 2 get a hold of me my cell is turned off right now u

Rebecka Stauffer
Rebecka Stauffer If u lay down with dogs u get fleas straight up
 
Martillia Doran
Martillia Doran For the ppl that need 2 get a hold of me my cell is turned off right now u can reach me on my home phone, email or fb.
 
Olashile Sodik
Olashile Sodik dis is wat i want 4 my exmas oh my GOD i knw u av don it already
 
Sheena Cassandra Worley
Sheena Cassandra Worley If u need a bed, i want it out TODAY!
 
Jerremy Anderson
Jerremy Anderson If u got voxer hit me up
 
Giqqlesz Lokksz
Giqqlesz Lokksz Pinche vieja puta pendeja perra sorra estupida babosa hoodrat bitch u get on my fuken nerves! Seri0!
 
Will Swedeen
Will Swedeen RIP ANDREA U WILL BE MISSED GREATLY SEND MY PRAYERS TO YOU AND YOUR FAMILY
 
Ikimalo Samson
Ikimalo Samson Wen dem tell u try listen act on fact,reality not as dem tell u na so e go b ooo,na only as baba God tell u nabiam b so.
 
Cecile Gettn'todaMoney Morton
Cecile Gettn'todaMoney Morton Ok...check dis out..im nt a drama type person,bt ima nd for ppl to kp my name out there mouths...wateva cre do dats ha,she's a child jus bcuz she says she gnna gt ha ma or wateva she says.jus rememba im grown& shes a child so wit dat being said,i can give a rats ass about all da drama,bcuz i dnt fuccckkkk wit to many,i hold it down by myself...& if it den cum out my mouth,i den say it bcuz anything i have to say,i will cum to u personally,bsides lik i said bfore im grown & i have any room in my schedule to worry bout da next person,i gt my own life to worry bout. (Inmynicevoice)Miss me wit da bullshit...Thanx!!!!
 
Mubarak Abubakar
Mubarak Abubakar I thank god in any condition i found my self, no matter how it worse. U are willing seaking somtin but god is prefering somtin else for u. Alhamdu llillahi ala kulli hal. Nas aluhut tasbit alal haq, wal afayati minal xunub, wann najaati minann nar.
 
Rethabile Misfit
Rethabile Misfit Nyt friendz luv u all
 
Henry Chucky
Henry Chucky GOD u are so gratefull 4 everything u gave done in our lives. I am so hapi today. BABA GOD u are 2much oooohhh........... New month, new dimension.
 
Keegan Carter
Keegan Carter I got a new phone and lost all my contacts if u had my number before hit me up 9548657555
 
Florian Xhemollari
Florian Xhemollari Nje njeri shume gjynafqare (me Zotin), kur nderroi jete nuk ia prezantoi xhenazen kerkush per arsye te nenvleftesimit nga gjynahet e teperta qe kishte. Gruaja e tij e vajtoi shume per kete vetmi dhe teprimit te gjynaheve te burrit te saj. U ul ne pritje qe ndokush te vinte e ta shoqeronte kete xhenaze ne banesen e fundit, por asnje su be i gjalle. Keshtuqe pagoi dy bartes qe ta transportonin per ne varreze. Gjate rruges atyre iu bashkua nje nga njerezit me te shquar "salih" i cili kishte kohe qe ishte larguar nga njerezit duke adhuruar Zotin ne vetmi, i cili kishte ardhur enkas per ti falur xhenazen gjynafqarit. Lajmi u perhap shume shpejt nder banore dhe sapo e degjuan qe njeriu i mire ka shkuar te shoqeroi kete xhenaze iu afruan xhenazes per hater te njeriut te mire. Pasi ia falen xhenazen gjynafqarit, njerezit e rrethuan njeriun e mire dhe shprehen shfajsimet e tyre per mos prezantimin e kesaj xhenazeje. Njeriu i mire i thote: Nuk e kam njohur kete njeri (gjynafqarin) me pare, por me kishte zene gjumi dhe degjoj nje njeri te me thoshte ne enderr: Cohu! merr avdes per namaz per kete te vdekur qe po mberrin, sepse ai eshte i falur, premtim nga Meshiruesi (Zoti). Kur u zgjova, nuk munda te mos prezantoja kete xhenaze. Pasi ben adetet e varrimit, njeriut te mire i kishte ngelur dicka peng per gjendjen e ketij gjynafqari dhe therret nusen e te vdekurit dhe e pyet: O filane! a nuk i din burrit tend ndonje te mire qe e ka vepruar enkas per madhnin e Zotit. Ajo i thote: Edhe pse ishte gjynafqar i madh ne ato qe shfaqte por kishte tre cilesi. E para, kur u ngrente per me falur namazin e mengjesit me xhemat, vishte rroba te tjera nga ato te perhershmet dhe shkonte me to ne xhami. E dyta, kur i dilte dehja (pija) e hidhte shikimin nga qielli dhe thoshte: O Zot! cilen qoshe te xhehenemit do ta mbushesh me kete flliqesire (kishte per qellim veten e tij) dhe qante deri sa humbiste ndjenjat. E treta, sa here iu afronte jetimit sillej me miresi e bujari per hater te te madhit Zot. Njeriu i mire, pasi e degjoi gruan e gjynafqarit, tha: Padyshim Zoti e ka meshiruar dhe me bujarin e Tij e ka perfshire. Njeriu i mire u kthye per ne shtepi, bashke me te edhe njerezit e tjere, por tashme duke mos pasur mendim te keq ne zemrat e tyre per gjynafqarin. Isai (alejhi selam) thote: Mos i shtoni fjalet pa permendjen e Zotit se do ju ngurtesohen zemrat e juaja. Zemrat e ngurtesuara jane larg prej Zotit por ju nuk e dini. Mos i shikoni gjynahet e njerezve sikur te jeni Zotera, por shikojini e ju jeni rober. Njerezit jane te sprovuar dhe te ruajtur. Meshironi banoret e sprovuar dhe falenderojeni Allahun per ruajtjen (qe ju ka bere). Zoti ne Kur'an thote: E ata që fyejnë (shqetësojnë) besimtarët dhe besimtaret, për çka ata nuk janë fajtorë, ata kanë ngarkuar veten me një mëkat shume të madh. Mos i brengosni besimtaret. Me respekt Flori.
 
Andrew Nicolas
Andrew Nicolas Nyt evry1, goin 2 slp nw,loggn out,f u wnt m u knw hw 2 gt intouch wth m,cial
 
Lynn Nazarijchuk
Shhh.... Can u see what's wrong with this picture? If so hit the share button don't answer!!
 
Taylor Emily Roy
Taylor Emily Roy Well... Im pretty sure im allowed to sit with other people on the bus and your not supposed to get mad. I know thats why u got mad. Umm... childish much?
 
Mebawondu Oluwaseun
Mebawondu Oluwaseun Hi friend pls i need someone beside,pls some to make me happy. Gud nite too u all my friends on facebook.
 
Josh Jeffries
Josh Jeffries Mom is in recovery.. doctor said everything went good!! THANK U LORD AND THANK U ALL FOR THE PRAYERS.. LOVE U ALL!!
 
Daniella Rose Guerrero
Daniella Rose Guerrero Only n push u can wear shorts n December lol
 
Dwight Horton
Dwight Horton How the fuck u gona talk if u don't know me lol .... Stop it 5 !!
 
Zothile Njapha
Zothile Njapha hello good frendz,good nyt lv u all
 
Kalen Lawrence
Kalen Lawrence Dang this year is almost over as u know it
 
Tebogo Jacob Jnr Bhiya
Tebogo Jacob Jnr Bhiya Am a true n loyal sprtr of JZ ma prsdnt am in rlshnshps so if u c'nt stand the heat gt out of the kitchen.
 
Hykeem Durant
Hykeem Durant "Girl u look gudd wont u bacck that Ass up...."
 

No comments:

Post a Comment